GipsyKing GipsyKing
994
BLOG

PiS Ogral Palikota ....Hehehehe!!!!!!!

GipsyKing GipsyKing Polityka Obserwuj notkę 46

Parlamentarzyści PiS przejęli parlamentarny zespół Twojego Ruchu

Kil­ku­dzie­się­ciu par­la­men­ta­rzy­stów PiS przy­szło na in­au­gu­ra­cyj­ne po­sie­dze­nie - po­wo­ła­ne­go przez Twój Ruch - par­la­men­tar­ne­go ze­spo­łu ds. skut­ków dzia­łal­no­ści Ko­mi­sji We­ry­fi­ka­cyj­nej An­to­nie­go Ma­cie­re­wi­cza. Po­li­ty­cy TR opu­ści­li salę, a dzia­ła­cze PiS wy­bra­li wła­dze ze­spo­łu.

Rzecz­nik TR An­drzej Ro­ze­nek re­la­cjo­no­wał, że po­li­ty­cy TR pró­bo­wa­li odbyć pierw­sze po­sie­dze­nie ze­spo­łu.

REKLAMA

- Ze­spół nie­ste­ty nie zdą­żył się nawet ukon­sty­tu­ować, bo na po­sie­dze­nie tego ze­spo­łu wtar­gnę­ło 57 po­słów z Prawa i Spra­wie­dli­wo­ści, krzy­cząc, że przej­mu­ją ten ze­spół, że jest ich wię­cej i mogą wszyst­ko z nim zro­bić, wy­bio­rą sobie swo­je­go prze­wod­ni­czą­ce­go - mówił.

Dodał, że w związ­ku z tym po­sło­wie TR wy­szli z sali, in­for­mu­jąc, że zry­wa­ją po­sie­dze­nie.

Marek Suski - jeden z po­li­ty­ków PiS, któ­rzy po­ja­wi­li się na śro­do­wym po­sie­dze­niu ze­spo­łu - tłu­ma­czył dzien­ni­ka­rzom, że "w par­la­men­cie każdy par­la­men­ta­rzy­sta ma prawo zgod­nie z re­gu­la­mi­nem pra­co­wać w każ­dym ze­spo­le par­la­men­tar­nym".

- Ja przy­po­mnę, że byłem po­my­sło­daw­cą ze­spo­łu przy­ja­ciół zwie­rząt, ze­bra­łem pod­pi­sy, na­pi­sa­łem re­gu­la­min. Na ten ze­spół przy­szła więk­sza grupa po­słów z PO i wy­bra­li swo­je­go prze­wod­ni­czą­ce­go, więc to jest pewna norma dzia­ła­nia w par­la­men­cie - prze­ko­ny­wał.

Dodał, że dziwi się, iż po­sło­wie TR, któ­rzy wy­my­śli­li ze­spół ds. skut­ków dzia­łal­no­ści Ko­mi­sji We­ry­fi­ka­cyj­nej, opu­ści­li jego ob­ra­dy, bo - jak mówił - po­li­ty­cy PiS nie zmie­ni­li nic w re­gu­la­mi­nie.

- Ze­spół bę­dzie dzia­łał nad tym, do czego zo­stał po­wo­ła­ny - za­pew­nił. Po­in­for­mo­wał też, że wy­bra­no wła­dze ze­spo­łu; jego sze­fem zo­stał poseł PiS Bar­tosz Kow­nac­ki.

GipsyKing
O mnie GipsyKing

Zona stwierdzila,ze "good for nothing"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka